شرایط و قوانین استفاده از سایت دای تِک
توافق کامل شما با شرایط مندرج در متن، شرط عضویت و پذیرش شما به عنوان عضو و همراه سایت دای تِک میباشد.
ورود کاربران به سایت دای تِک هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، بلاگ، تخفیفهای ساعتی و سایر خدمات ارائه شده توسط دای تِک به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات دای تِکاست. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین دای تِک از سوی کاربر است.
اين توافقنامه تحت قوانين کشور جمهوری اسلامی ايران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده تنظیم و منعقد گردیده است و به معنی توافق کامل کاربر با شرايط استفاده از دای تِک خواهد بود و جايگزين کليه توافقات قبلی يا جاری محسوب میشود. در آینده ممکن است این قوانین تغییر یافته یا بهروز شوند؛ استفاده مستمر شما از سایت به معنای پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری
هر شخص و سازمانی که در سایت دای تِک ثبتنام کرده و محصولی سفارش دهد یا از خدمات سایت و بلاگ استفاده نماید مشتری شناخته میشود.
تعریف فروشنده
محصولاتی که در سایت برای سفارش موجود هستند توسط دای تِک تهیه و به مشتریان عرضه میشوند، حال این محصولات میتواند متعلق به دای تِک باشند یا محصولاتی باشند که توسط دای تِک از شرکتها و واردکنندگان دیگر تهیه و با گارانتیهای متفاوت در فروشگاه عرضه شوند؛ تلاش دای تِک بر تهیه محصولات از شرکتهای رسمی و با گارانتیهای معتبر است تا موردی کاربران سایت را تهدید نکند.
فاکتور درخواستی توسط مشتریان از طرف دای تِک صادر میگردد، خریدار حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش میتواند درخواست ارسال فاکتور داشته باشد.
قوانین سایت:
كاربران باید هنگام ثبتنام، فرم ثبتنام را با اطلاعات صحيح و بهطور كامل تکمیل نمايند. بديهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، دای تِک میتواند نام کاربری را از لیست کاربران خود حذف نماید یا با ارسال ایمیلی از کاربر بخواهد اطلاعاتش را تکمیل نماید.
هر کاربر تنها حق ثبتنام با یک شماره تلفن یا آدرس ایمیل را دارد و در صورت فعالیت با بیش از یک شماره یا آدرس ایمیل، حساب کاربری وی محدود و یا حذف خواهد شد.
خدمات و محتويات سایت، صرفا براى استفاده شخصى/سازمانی عرضه شده است. هر گونه سواستفاده از اين اطلاعات پيگرد قانونی داشته و هيچ فرد حقيقی، حقوقی يا سایتی دیگری به هيچ عنوان نمیتواند از اطلاعات موجود در دای تِک براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافيک در سایت خود استفاده نمايد مگر به شرط تائید و تصویب دای تِک و یا وکیل قانونی او.
استفاده از محتويات دای تِک برای سایر سایتها و وبلاگهای شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مدنظر نباشد با ذکر منبع يا آدرس دای تِک مجاز میباشد.
اطلاعات موجود در دای تِک از منابع و دادههای شخصی یا تولیدکنندگان یا توزیعکنندگان جمعآوری و در سایت قرار داده شده است؛ ممکن است اطلاعات و سرويسهای موجود ارائه شده در دای تِک در مواردی غير دقيق يا دارای خطاهای نگارشی باشد، دای تِک مسئوليتی در قبال اطلاعات ارائه شده برعهده نداشته و نخواهد داشت. بدیهی است دای تِک بهطور مستمر و پیگیر اقدام به بهروز رسانی اطلاعات خواهد كرد.
کلیه افراد حقیقی و حقوقی با قبول این بند خود را مسئول میدانند که با مشاهده هر گونه مورد شبههبرانگیز و جعلی، صرف نظر از عرف جامعه و بازار نسبت به معرفی و گزارش آن مورد به مسئولین سایت اقدام کنند. دای تِک خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند؛ لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد مشاهده شده را حتما از طريق كانالهای ارتباطی با دای تِک در ميان بگذاريد.
با قبول شرایط و ثبت عضویت در دای تِک این اطمينان را میدهيد که از اين سایت برای رسيدن به مقاصدی که بر خلاف قوانين موضوعه و يا شرايط استفاده از سایت میباشد استفادهای نخواهيد کرد. کاربران از دای تِک نباید بهگونهای استفاده کنند که باعث آسيب، از کار انداختن و يا معيوب کردن سایت شوند. همچنين شما مجاز به دسترسی يا تلاش برای دسترسی به اطلاعات، محتويات يا ورودیهايی که تعمدا بهطور متعارف در دسترس شما قرار نگرفته يا از طريق صفحات سایت ارائه نشدهاند نبوده و نخواهد بود.
دای تِک ممکن است دارای پیوندهايی به سایتها و مراجع ديگر باشد. بدیهی است اين سایتها تحت کنترل دای تِک نيستند و دای تِک هيچ مسئوليتی در قبال محتويات اين قبیل نداشته و نخواهد داشت. دای تِک اين پیوندها را صرفا برای سهولت کاربران خود فراهم کرده است و وجود هر يک از اين پیوندها به معنی تائيد يا هر نوع ارتباط دای تِک با ادارهکنندگان آنها نبوده و نخواهد بود. سایتهايى كه در آگهیها يا صفحات دای تِک پیوند داده میشوند توسط افرادی خارج از دای تِک اداره میگردند، لذا دای تِک نمیتواند در مورد آنها هیچگونه ضمانتی داشته باشد.
شما با قبول مندرجات توافق میکنيد مسئوليت هر گونه خسارت و آسيب احتمالی وارده به راﻳﺎنهتان از طرﻳﻖ وﻳﺮوس يا فايلهای مخرب ديگر که میتواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از دادهها و فایلهای متعلق به سایتهای پیوند شده در دای تِک باشد، خود برعهده خواهيد داشت.
دای تِک هيچگونه مسئوليتی را در رابطه با حذف شدن صفحات سایتی خود و يا پیوندهای مرده نمیپذيرد. خدمات سایت طبق روال عادی ارائه می شود و دای تِک تحت هيچ شرايطی مسئوليت تاخير يا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبيعى، نيروى انسانی، مشکلات اينترنتى، خرابی تجهيزات رایانهای، مخابراتى و غيره باشد بر عهده نداشته و نخواهد داشت.
دای تِک ممکن است در آینده دارای امکاناتی با قابليت مشارکت عمومی موسوم به سرويسهای جمعی، همچون اتاق گفتوگو، تالار گفتوگو، گروههای خبری، پست الکترونیکی، شبکه دوستان و سرويسهای ديگری باشد که برای تسهيل ارتباط شما با ديگران -چه در مقياس عمومی مثل تالار گفتوگو و چه در مقياس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان- ارائه میشوند. شما با قبول این بند توافق میکنيد که از امکانات مذکور فقط و فقط برای ثبت، ارسال و دريافت پيامهايی استفاده کنيد که در چارچوب قوانین و مصادیق جرایم رایانهای عنوان مجرمانه نداشته و نخواهد داشت.
دای تِک الزامی به ديدهبانی و کنترل سرويسهای جمعی ندارد؛ با اين وجود دای تِک اين حق را برای خود محفوظ می دارد که محتويات ارسال شده در سرويسهای جمعی را مرور و هرگونه ورودی نامناسب را به تشخیص و صلاحدید خود حذف نمايد.
دای تِک ممكن است امکانات خود را به هر دليلى در زمانهای مختلف و بدون اطلاع قبلی تغيير دهد و حق تغيير شرايط این امکانات نيز برای دای تِک محفوظ خواهد بود. بنابراين، کاربر توافق میکند که استفاده مستمر از سایت به معنی پذيرش هرگونه تغيیر میباشد. در صورتی که شرايط استفاده از سرويسها دستخوش تغيیرات عمده شود اطلاعرسانی از طریق این سایت انجام میشود.
کليه محتويات دای تِک شامل قوانین مربوط به حفظ و حمایت و صیانت از حقوق مصنفین، مولفین و هنرمندان میباشد.
دای تِک به اطلاعات خصوصی اشخاصى كه از خدمات سایت استفاده میكنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میكند.
دای تِک متعهد میشود در حد توان از حريم شخصی کاربران دفاع کند و در اين راستا اقدام به توسعه فناوری مورد نياز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن فضای سایت کرده و خواهد کرد؛ در واقع با استفاده از دای تِک، شما رضايت خود را از اين سایت نشان میدهيد.
دای تِک اقدام به دريافت اطلاعاتی میکند تا در هنگام نیاز بر مبنای آن بتوان ارتباط خود را با هواداران و اعضا خود بیشتر کند. همچنين دای تِک ممکن است به جمعآوری اطلاعات آماریای که مربوط به سختافزار و نرمافزار رايانه شما میباشد اقدام نماید، این اطلاعات بهطور خودکار توسط دای تِک ثبت میشود؛ اطلاعات جمعآوری شده میتواند شامل آدرس IP، نوع مرورگر، نام حوزه اينترنتی و زمانهای دسترسی به سايت باشد. اين اطلاعات توسط دای تِک برای انجام عمليات بهتر، حفظ کيفيت سرويسها و تامين اطلاعات آماری مورد استفاده قرار میگيرد.
دای تِک از اطلاعات شخصی شما برای عملکرد سایت و تامين سرويسهايی که شما درخواست کردهايد استفاده میکند. دای تِک همچنين ممکن است از طريق نظرسنجیها با شما ارتباط برقرار کند تا بتواند نظر شما را در مورد سرويسهای جاری يا امکان ارائه سرويسهای جديد جويا شود.
دای تِک صفحاتی را که بازديدکنندگان سایت مشاهده میکنند رديابی میکند تا به این ترتیب، تعيين کند چه سرويسهايی از بيشترين محبوبيت برخوردار هستند. اين اطلاعات در محتويات تبليغاتی درون سایت يا عملکرد بهتر سرويسها مورد استفاده قرار میگيرد.
تنها مرجع رسمی مورد تاييد ما برای ارتباط با شما، پايگاه رسمی اين سامانه يعنی Daitech.ir است. بدیهی است با هيچ روش ديگری جز ارسال نامه، ایمیل و پیامک از طرف آدرسهای رسمی و تاييد شده در سایت، با شما تماسی از طرف دای تِک برقرار نخواهد شد.
دای تِک هيچگونه سایت اينترنتی با آدرسی غير از Daitech.ir ندارد و در شبکههای اجتماعی با شناسه Daitech_ir@ در دسترس است؛ هر کانال و صفحه دیگری با نام دای تِک جعلی است و دای تِک از طریق این شبکهها با کاربرانش ارتباط برقرار نمیکند.
حریم خصوصی
یکی از شرطهای لازم برای یک خرید خوب و امن، دریافت اطلاعاتی از مشتریان عزیز است تا بتوان خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه کرد؛ دای تِک خود را مسئول حفظ این اطلاعات میداند و اطمینان میدهد که از اطلاعات مشتریانش استفاه سو نشود. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند کدملی، آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است.
ایمیل و تلفنهایی که کاربر در حساب کاربری خود ثبت میکند باید آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید باشد چرا که مکاتبات و پرسش و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای مورد نیاز توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، دای تِک جهت اطمینان از صحت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
برای ارسال محصول خریداری شده به شخصی دیگر، مشتری میتواند اطلاعات آن فرد را در قسمت گیرنده وارد کند و دای تِک تنها برای همان سفارش از اطلاعات وارد شده استفاده خواهد کرد.
دای تِک ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینهسازی محتوای سایت و تحقیقات مربوط به بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کرده و برای اطلاعرسانی اخبار، رویدادها، سرویسهای ویژه و مواردی از این دست برای اعضای سایت ایمیل یا پیامک ارسال کند؛ در صورت عدم تمایل کاربران به دریافت این دست اطلاعرسانیها، میتوان با لغو عضویت دریافت خبرنامه دای تِک از ارسال این موارد جلوگیری کرد.
در نظر داشته باشید که دای تِک با استفاده از شمارههایی برای کاربران و مشتریان خود پیامک (SMS) ارسال میکند؛ این پیامکها شامل رمز عبور یا کد تایید جهت ورود به سایت، وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها و خدمات دای تِک میشود و امکان دریافت پیامهای شما از طریق این شماره وجود ندارد.
ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان دای تِک اما از شماره دیگری، تخلف و سو استفاده از نام دای تِک است و در صورت دریافت چنین پیامکی لطفا جهت پیگیری قانونی آن را به ایمیل info[at]daitech.ir اطلاع دهید.
جهت رعایت قوانین سایت و جمهوری اسلامی ایران، دای تِک ممکن است نظرات کاربران را ویرایش یا پاک کند؛ همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، دای تِک میتواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. به هر حال درج موارد خلاف عرف، قانون و هنجارهای اجتماعی راسا برعهده نگارنده خواهد بود.
دای تِک نیز همانند سایر سایتها برای بهتر کردن تجربه کار با سایت به جمعآوری IP و کوکیها میپردازد؛ اما سرور و لایههای امنیتی دای تِک این امنیت را به کاربران میدهد که اطلاعاتشان فاش نشده و نزد دای تِک به امانت بماند.
دای تِک تمام تلاش خود را میکند تا از اطلاعات مشتریان و کاربرانش مراقبت نماید و از این امانت تنها برای درست کردن یک تجربه بهتر هنگام خرید و کار با سایت استفاده نماید؛ دای تِک هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری فاش نمیکند؛ مگر اینکه با حکم قانونی، اطلاعات کاربر در اختیار مراجع ذیصلاح قرار گیرد.
در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید:
شماره تماس فروش: 2254 678 919 98+
آدرس ایمیل: info[at]daitech.com
آدرس دفتر: تهران، میدان ولیعصر، کوچه گیلان پلاک پنچ طبقه چهارم
سیاستهای فروش و ارسال کالاها:
دای تِک فقط قطعات و کالاهایی را ارائه میکند که دارای مجوزهای لازم و قانونی برای ورود و فروش در سطح کشور باشد، پس تمامی کالاهای ارائه شده در دای تِک، تنها از طریق شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی تامین شده است و دای تِک هیچ دخل و تصرفی در ارائه کالاها صورت نمیدهد؛ تمام کالاها و قطعات دارای هولوگرام و برچسبهای معتبر است که از مجاری قانونی وارد کشور شده است و در سامانه دای تِک به فروش میرسد.
دای تِک همواره تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا کلیه سفارش(ها) را با در نظر گرفتن بالاترین استانداردهای بستهبندی و در کمال صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند. با توجه به روند بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، کاربران حق انتخاب نوع و روش ارسال را دارند و دای تِک کالای مورد نظر شما را پس از تائید خرید، به یکی از شرکتهای حملونقل معتبر (به انتخاب شما) تحویل داده و با اعلام بارنامه مرسوله از طریق سرویس پیام کوتاه و یا درج در سامانه آنلاین به کاربر اطلاعرسانی خواهد کرد و این بدین معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حملونقل است و دای تِک تنها در صورت تایید شرکت حملکننده سفارش و در راستای سیاست مشتریمداری خود اقدام به جبران همه و یا بخشی از خسارت خواهد کرد؛ بنابراین در صورت بروز هر گونه آسیب احتمالی موارد ناشی باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به اطلاع واحد خدمات پس از فروش دای تِک برسد و کالای آسیب دیده میبایست به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حملکننده و کلیه متعلقات و فاکتور(ها) به واحد خدمات پس از فروش دای تِک ارسال شود، لذا خواهشمند است که همیشه در هنگام دریافت کالای خریداری شده خود اقدام به بازرسی و مشاهده کالا نمائید.
در صورت ارسال کالا توسط پیک ویژه دای تِک، خریدار موظف است محصول دریافتی را بررسی کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل و دیده شدن آثار ضربه بر روی بسته از دریافت آن خودداری کند؛ در صورت دریافت محصول دارای آسیبدیدگی ظاهری، خریدار خریدش را تایید کرده است و دای تِک دیگر مسئولیتی در قبال آن محصول ندارد. در صورتی که بسته دریافتی باز شده و دیده شود که محصول خریداری شده دچار مشکل است، باید تا ۲۴ ساعت این مشکل به واحد سفارشات دای تِک گزارش شود تا کارشناسان دای تِک بتوانند اقدامات لازم جهت برگرداندن کالا را انجام دهند؛ کالای دریافتی باید به صورت بستهبندی شده و با تمام اقلام همراه به دای تِک بازگشت داده شود.
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای تعطیل، در اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. دای تِک به مشتریان خود در هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانهروز امکان سفارشدهی میدهد. کلیه سفارشهای ثبت شده در سامانه دای تِک پس از ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل در صف نوبتدهی و ارسال قرار میگیرند. دای تِک همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده نهایت دقت و تلاش خود را به کار خواهد بست؛ با وجود این، اگر در موارد محدود و در صورتی که موجودی کالای خریداری شده در انبارهای دای تِک به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری و پرداخت وجه آن، حق باطل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش یا درخواست برای تغییر کالای خریداری شده برای دای تِک محفوظ است و خریدار میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین نماید.
تمامی کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و بهطور کامل تکمیل کنند؛ بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و دای تِک میتواند از مشتری پیگیر اطلاعات درست و کامل باشد.
دای تِک مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید اقدام و فروش خود را متوقف کند؛ با این وجود کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال خواهند شد و حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای دای تِک محفوظ است.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، دای تِک نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارشگذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، دای تِک موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارشدهنده اطلاع داده و سفارش را لغو کند. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش بهروز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. هزینههای بستهبندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاعرسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه گردد.
سیاست قیمتگذاری در دای تِک مبتنی بر اصول مشتریمداری و احترام به حقوق مصرفکننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در دای تِک قیمتهای خردهفروشی است و غالبا توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت شده است.
تخفیفهای ساعتی
تخفیفهای ساعتی و یا سبدهای تخفیف مدت زمانی دای تِک بهمنظور حداقل رساندن قیمت کالاها برای کاربران در نظر گرفته شده و دای تِک بهطور روزانه در این بخش تعدادی از محصولات را با تخفیفهایی بسیار ویژهتر چه در قالب محصول تک و چه در قالب کالاهای باندل شده درج خواهد کرد و بر اساس سیاستهای سامانه این کالاها تنها برای ساعتهایی امکان سفارشگذاری دارند. در مواردی که بهدلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارشگذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از طرح تخفیفهای ساعتی به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در تخفیفهای ساعتی باشد، قیمتهای طرحهای تخفیفهای ساعتی اعمال خواهد شد. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید است، دای تِک تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد. هزینه ارسال سفارش برای بخش تخفیفهای ساعتی به ازای هر کالا بهصورت مجزا و ثابت در نظر گرفته میشود و امکان تغییر ندارد.
کارت هدیه دای تِک
کارتهای هدیه دای تِک در نظر گرفته شدهاند تا کاربران بتوانند آنها را تهیه و به دیگران دهند تا از اعتبار این کارتهای هدیه برای خرید در فروشگاه دای تِک استفاده کنند؛ در استفاده از کارتهای هدیه موارد زیر باید در نظر گرفته شود:
۱. اگر کارت هدیه در حساب کاربری ثبت شود، دیگر امکان استفاده از آن کارت برای کاربر دیگری وجود نخواهد داشت.
۲. لازم نیست تمام اعتبار مالی کارت هدیه در اولین خرید خرج شود؛ یک کارت هدیه برای چندین سبد خرید مجزا قابل استفاده است.
۳. امکان استفاده از دو یا چند کارت هدیه برای ثبت یک سفارش وجود ندارد.
۴. در صورت مرجوع کردن کالاهایی که با استفاده از اعتبار کارت هدیه خریداری شده، مبلغ آنها به حساب همان کارت هدیه بازمیگردد.
۵. کارت هدیه قابل مرجوع کردن یا تعویض نیست.
۶. اعتبار کارت هدیه دای تِک قابل تبدیل به وجه نقد نیست.
۷. اگر مبلغ سفارش بیش از اعتبار کارت هدیه باشد، میتوان باقیمانده وجه را با روشهای عادی پرداخت کرد.
تست ۷ روزه دای تِک
در جهت ایجاد حس اطمینان برای مشتریان عزیز و در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، دای تِک توانسته امکان تست کالا تا هفت روز را برای خریداران سایت به ارمغان آورد. زمانی که کالایی به دست خریدار میرسد، وی تا هفت روز فرصت دارد محصول را تست کرده و اگر نقصی فنی در آن مشاهده کرد کالا را برای دای تِک بهصورت کامل و همراه با تمام اقلام ارسالی، فرستاده تا کارشناسان دای تِک نیز کالا را تست کرده و در صورت تایید مشکل، دای تِک کالا را تعویض کند؛ اگر موجودی محصول به اتمام رسیده باشد و امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین نباشد، دای تِک مبلغ دریافتی بابت کالا را به حساب خریدار استرداد میکند. توجه داشته باشید که نوسانهای قیمت باعث کاهش یا افزایش این مبلغ نمیشوند. البته این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمیشود. گفتنی است این امکان برای پردازندههای مرکزی (CPU) مقدور نمیباشد و بهدلیل ماهیت این کالا و نحوه استفاده از آن نمیتوان پردازنده مرکزی را در شرایط تست ۷ روزه کالا قرار داد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای از جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد؛ ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در سایت است.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حملونقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود؛ جهت اطلاع از شرایط تعویض کالاهای خسارت دیده هنگام ارسال، بخش مربوط به آسیبهای ناشی در هنگام حملونقل را مطالعه فرمایید.
برای استفاده از سرویس بازگشت کالا هفت روزه دای تِک دقت نمایید که کالا به خوبی بستهبندی شده باشد و لوازم جانبی و فاکتور نیز به صورت کامل همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط دای تِک دریافت نشود، امکان سرویسدهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب میشود.
روشهای ارسال مرسولات دای تِک
تحویل ویژه دای تِک
دای تِک خود را ملزم به رعایت استانداردهای حمل و تحویل کالا کرده است، پس بنابراین در هنگام خرید کالای خود کمال دقت را در انتخاب روش ارسال مبذول فرمائید.
تحویل ویژه دای تِک با همکاری شرکتهای حملونقل صورت میگیرد تا مرسولات به سراسر ایران در اسرع وقت فرستاده شود؛ دای تِک و شرکتهای حملونقل طرف قرارداد ضمانت میکنند که سفارشات کاربران در سریعترین زمان و بهترین حالت تحویل داده شوند..
هماهنگیهای لازم در مورد تاریخ و زمان تحویل سفارش قبل از ارسال، از طرف دای تِک یا شرکتهای حملونقل با مشتری (تحویل گیرنده سفارش) انجام میشود.
پست پیشتاز دای تِک
سفارشها به تمام نقاط کشور، البته به انتخاب کاربر، با پست پیشتاز ارسال میشود. توجه داشته باشید که برخی از کالاها در فروشهای ویژه و طرحهای تشویقی فروش (تخفیفهای ساعتی) ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند؛ در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر میرسد.
پس از پردازش سفارش و تحویل مرسوله به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بسته به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش دو تا سه روز کاری خواهد بود؛ لازم به ذکر است در مناسبتهای خاص و روزهای پایانی سال، سفارشهای ارسالی از طریق پست ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویسهای پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد.
شما میتوانید از طریق سامانه http://itemtracking.post.ir اقدام به رهگیری مرسوله خود نمایید.
روشهای پرداخت
پرداخت نقدی در محل تحویل
برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، دای تِک این امکان را فراهم آورده است که در صورتی که آدرس تحویل سفارش آنها شهر تهران باشد هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل بهصورت نقدی پرداخت کنند.
با وجود این، توصیه میشود که کاربران محترم، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند تا هم پردازش سفارش سریعتر انجام شود و هم بتوانند از امتیازات بیشتری بهرهمند گردند.
پرداخت کارت به کارت
افرادی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق Gateway دای تِک و یا پرداخت نقدی را ندارند میتوانند وجه سفارش خود را به شماره کارتهای قید شده در این قسمت کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت بهصورت کارت به کارت میتوان از دستگاههای عابر بانک (ATM) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده کرد.
پرداخت از طریق درگاه اینترنتی
تمام کاربران دای تِک میتوانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت در سایت دای تِک هزینه سفارش خود را پرداخت کنند. توجه داشته باشید که پرداخت موفق مبلغ سفارش به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش شما بوده و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش شما بهصورت خودکار وارد مراحل آمادهسازی و ارسال میشود.
چگونگی پرداخت اینترنتی
کاربران محترم سایت دای تِک میتوانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. برای آگاهی از اینکه کارت بانکیتان عضو شبکه شتاب میباشد یا خیر به شعبههای بانک محل حسابتان مراجعه نمایید.
نکته: در صورتی که پرداخت سفارش از طریق اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
سیاستهای خدمات پس از فروش
دای تِک تمام تلاش خود مبنی بر تامین قطعات، لوازم و در کل کلیه کالاهای عرضه شده در سایت خود را به کار خواهد بست تا سفارشات شما را از طریق شرکتهای وارد کننده معتبر که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻭﺍﺭﺩکنندگان ﻗﺎﻧونی ﺩﺭ کشور شناخته ﻭ ﺍﺳﺎمی ﺁنها ﺩﺭ ﺳایت آن ﻭﺯﺍﺭتخانه ﺫکر ﺷﺪﻩ تامین کند، در نتیجه در صورت بروز هر گونه ایراد فنی و مشکل احتمالی شرکتهای تامینکننده مسئولیت خرابی را بر اساس شرایط خدمات پس از فروش خود مورد بررسی قرار خواهند داد؛ به همین دلیل دای تِک به هیچ عنوان مسئولیت ارائه خدمات پس از فروش را نپذیرفته و نخواهد پذیرفت.
اشکالات فنی در محصول خریداری شده
در راستای خدمترسانی بهتر، دای تِک زمان امتحان فنی کالاهای فروخته شده را ۲۴ ساعت در نظر گرفته است؛ لذا اشکال و ایراد فنی میبایست ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از تحویل، به واحد خدمات پس از فروش دای تِک توضیح داده شده و محصول معیوب را پس از بستهبندی -بستهبندی محصول باید کامل و همراه تمام اقلام همراه کالا باشد- به همراه کلیه لوازم جانبی و فاکتورها بهصورت کامل برای دای تِک ارسال کنند، در این صورت کارشناسان خدمات پس از فروش دای تِک مشکلات اعلام شده توسط مشتری را بررسی و در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان دای تِک تایید شود، کالا به عین تعویض یا در صورت تمایل خریدار با کالای دیگری جایگزین خواهد شد. بدیهی است در صورت بروز اشکالات فنی در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا، این سرویس قابل استفاده نخواهد بود.
مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت
در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده -برای نمونه رنگ آن با سفارش ثبت شده- اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت وجود مغایرت در مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکتههای زیر دقت بفرمایید:
- در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دای تِک اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا ۷ روز کاری پس از دریافت کالا به دای تِک اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
برای ارسال کالای دارای مغایرت به دای تِک، لازم است کالا به خوبی بستهبندی و همه لوازم جانبی و فاکتور بهصورت کامل به همراه آن فرستاده شود؛ در غیر این صورت تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از سوی دای تِک صورت نمیگیرد. از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش دای تِک، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تایید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. هزینههای ارسال کالا در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت، به عهده دای تِک است.
انصراف از خرید
در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریعتر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات دای تِک اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد. در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا هفت روز کاری، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش دای تِک اطلاع دهد؛ در این صورت زمانی امکان برگرداندن، انتخاب و جایگزین کردن کالای دیگری به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.
برای ارسال به دای تِک، دقت فرمایید که کالا به خوبی بستهبندی شود و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال گردد. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط دای تِک دریافت نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.
از زمانی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده، همه ملزومات همراه آن هستند و آسیبی به کالا وارد نشده، در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
در چنین مواردی هزینه استرداد کالا به عهده مشتری است و لازم است که چگونگی و زمان ارسال کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ شود. جهت هماهنگی باید از طریق ارسال ایمیل یا تماس تلفنی به واحد خدمات پس از فروش دای تِک اطلاع دهید.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حملونقل
با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حملونقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاعرسانی از طریق سرویس پیامک) به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حملونقل است و دای تِک تنها در صورت تایید شرکت حملکننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حملونقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش دای تِک اطلاع داده شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حملکننده و فاکتور به خدمات پس از فروش دای تِک ارسال شود.
در صورتی که آسیبهای ناشی از حملونقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بستهبندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما میتوانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به دای تِک عودت شود.
دای تِک همواره میکوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتریمداری و رعایت حقوق مصرفکننده، امنیت خاطر مشتریان خود را پیش، حین و پس از خرید فراهم آورد.
محتوا
سایت دای تِک دارای دو بخش فروشگاه و بلاگ است و در هر دوی این بخشها سعی میکند محتواهایی کامل و دقیق قرار دهد. در بخش فروشگاه، دای تِک سعی میکند با کمک مراجع اصلی هر محصول، توضیحات و مشخصات فنی دقیق را بنویسد اما تضمین نمیکند که متن نوشته شده عاری از مشکل باشد. در صورت اینکه کالایی با مشخصات یادداشت شده مغایرت داشته باشد دای تِک آن را پیرو قوانین بازگشت کالا، استرداد میکند. هیچ سایت و فروشگاه دیگری حق ندارد از محتوای فروشگاه دای تِک برای خود استفاده کند، مشخصا هر نوع کپیبرداری از دای تِک پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
اخبار و مقالات نوشته شده در بلاگ نیز جز اموال معنوی دای تِک حساب میشوند؛ هرگونه کپیبرداری از محتواهای بلاگ بدون اجازه دای تِک یا بدون ذکر نام دای تِک در منبع پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
کلیه محتویات سایت دای تِک شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت دای تِک تعلق دارد.
حساب کاربری
حساب کاربری سایت دای تِک تنها محلی برای نمایش اطلاعات کاربری نیست، مواردی چون اعتبار مجازی و کارتهای هدیه که در آینده نزدیک به سایت اضافه خواهند شد درون حساب کاربری قرار گرفتهاند تا استفاده از سایت را برای کاربران راحتتر نمایند. بهدلیل وجود چنین امکاناتی دای تِک احتیاطهای امنیتیای در نظر گرفته تا از اعتبار مجازی شما که چون پول میباشد استفاده سو نشود؛ مواردی چون ثبتنام و ورود به سایت با رمز بهنحوی در نظر گرفته شدهاند تا احتمال هک شدن یا لو رفتن اطلاعات کاربری صفر شود.
نظرات کاربران
۱. از نوشتن مطالب سیاسی، مذهبی، مطالبی بر ضد جمهوری اسلامی ایران و ارگانهای آن، مطالبی بر ضد سایت و برند دای تِک و مواردی از این دست پرهیز کنید. سیستم به هیچصورت چنین نظراتی را تایید نخواهد کرد.
۲. خواهشمند است از کیبورد فارسی استفاده کرده و نظراتتان را فارسی بنویسید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف، تکرار یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی استفاده ننمایید.
۳. در نوشتن نقد، نکات مثبت و منفی محصول را از استفاده و تجربه شخصی خودتان و ترجیحا خلاصه بنویسید؛ خواهشمند است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی در نوشتن نقد خودداری کنید.
۴. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه بهطور واقعبینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
۵. در نوشتن نقد یا نظر قیمت محصول را در نظر بگیرید؛ مطمئنا محصولی با قیمتی بالاتر امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار میدهد پس جنبه انصاف را رعایت نمایید.
۶. هنگام نوشتن نقد یا نظر مطالب غیرضروری را حذف کرده و تنها به بیان موارد ضروری و مهم بسنده کنید؛ به وقت کاربرانی که قرار است نظر شما را بخوانند احترام بگذارید.
۷. سوالات و راهنماییهای خود را در بخش «پرسش و پاسخ» عنوان نمایید، بخش نظرات جای این دست از موارد نیست.
۸. در نوشتن نظر ادب را رعایت کنید و به کاربران دیگر یا سایر افراد توهین نکنید؛ بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب باعث تایید نشدن نظر یا پاک شدن آن میشود.
۹. بخش نظرات سایت با تالارهای گفتوگو (فروم) متفاوت است. خواهشمند است از طرح مباحثی که خارج از زمینه کالا باشد یا گفتوگو به دنبال دارند خودداری کنید؛ در صورت ارسال این دست از نظرات، سیستم آن را تایید نخواهد کرد.
۱۰. تمام کاربران حق دارند نظر خود را در چهارچوب قوانین سایت اعلام کنند؛ به هیچوجه نظر کاربری -حتی اگر آن نظر جانبدارانه، اشتباه یا به دور از واقعیت باشد- را هدف قرار نداده و از آن انتقاد نکنید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
۱۱. در بخش نظرات قیمتهای پیشین محصول را ذکر نکرده و دربارهی آن سوال یا نظری ارسال نکنید.
۱۲. از درج لینک، آدرس ایمیل، شماره تلفن شخصی و در کل انتشار اطلاعات شخصی خود در بخش نظرات خودداری کنید؛ در صورت ارسال چنین نظراتی، سیستم آن را تایید نخواهد کرد.
۱۳. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحثهای متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
۱۴. کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش از دای تِک را به صورت مستقیم اعلام کنند؛ لذا هیچگونه نقدی دربارهی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
۱۵. از نوشتن شایعات، اطلاعاتی که در مورد آن مطمئن نیستید یا مطالب شخصی و غیرمرتبط جدا خودداری کنید.
۱۶. در نوشتن نظر یا نقد، چهارچوبهای ادبیاتی و نگارشی را رعایت کنید؛ کلمات را کوتاه نکرده و محاورهای ننویسید.
بخش پرسش و پاسخ:
۱. خواهشمند است پرسشها و پاسخهای خود را کوتاه یادداشت کنید؛ در متنتان چهارچوبهای ادبیاتی و نگارشی را رعایت کنید و از بیان مطالب سیاسی و مذهبی پرهیز نمایید.
۲. به هیچ عنوان در مورد قیمت سوال نپرسید.
۳. از پرسش و پاسخ دربارهی آدرس سایر فروشگاههای فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.
۴. هر پرسش را تنها یک بار و زیر محصول مرتبط بنویسید.
۵. از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکههای اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، دای تِک هیچگونه مسئولیتی ندارد.
شما با مطالعه و قبول تمامی موارد و بندهای بالا، ما را در ارائه سرویسهای بهتر یاری خواهید کرد.