سیاست حفظ حریم خصوصی

یکی از شرط‌های لازم برای یک خرید خوب و امن، دریافت اطلاعاتی از مشتریان عزیز است تا بتوان خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه کرد؛ دای‌تک خود را مسئول حفظ این اطلاعات می‌داند و اطمینان می‌دهد که از اطلاعات مشتریانش استفاه سو نشود. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است.
ایمیل و تلفن‌هایی که کاربر در حساب کاربری خود ثبت می‌کند باید آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید باشد چرا که مکاتبات و پرسش و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های مورد نیاز توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن آن‌ها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، دای‌تک جهت اطمینان از صحت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
برای ارسال محصول خریداری شده به شخصی دیگر، مشتری می‌تواند اطلاعات آن فرد را در قسمت گیرنده وارد کند و دای‌تک تنها برای همان سفارش از اطلاعات وارد شده استفاده خواهد کرد.
دای‌تک ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای سایت و تحقیقات مربوط به بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کرده و برای اطلاع‌رسانی اخبار، رویدادها، سرویس‌های ویژه و مواردی از این دست برای اعضای سایت ایمیل یا پیامک ارسال کند؛ در صورت عدم تمایل کاربران به دریافت این دست اطلاع‌رسانی‌ها، می‌توان با لغو عضویت دریافت خبرنامه دای‌تک از ارسال این موارد جلوگیری کرد.
جهت رعایت قوانین سایت و جمهوری اسلامی ایران، دای‌تک ممکن است نظرات کاربران را ویرایش یا پاک کند؛ همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، دای‌تک می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. به هر حال درج موارد خلاف عرف، قانون و هنجارهای اجتماعی راسا برعهده نگارنده خواهد بود.
دای‌تک هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری فاش نمی‌کند؛ مگر اینکه با حکم قانونی، اطلاعات کاربر در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار گیرد.
دای‌تک نیز همانند سایر سایت‌ها برای بهتر کردن تجربه کار با سایت به جمع‌آوری IP و کوکی‌ها می‌پردازد؛ اما سرور و لایه‌های امنیتی دای‌تک این امنیت را به کاربران می‌دهد که اطلاعاتشان فاش نشده و نزد دای‌تک به امانت بماند.